Kanonväder, 27 grader och klarblått, vi bestämmer oss för att stanna i två dagar och vila lite. Eftersom vi glömt adaptern till slangen på tidigare ställe svänger vi förbi LeRoy på vägen hit och inhandlar nya samt ny vattenslang. Njuter av vädret, mycket fransmän här, kanske har de höstlov? Parkeringen nästan full till kvällen. Det blir restaurangbesök båda kvällarna, här får man härliga skaldjur och fisk och vår favorit var nog musslorna med vitlök-sås!








