Vi fortsätter vår resa i mulet väder och kom till Beauvoir intill Mont St Michel, fin parkering, 12,50 euro och då ingick vatten och tömning.En trevlig liten by. Tog en promenad längs med floden och fick se Mont St Michel på håll. Vi beslöt att inte besöka själva klostret eftersom det regnade till och från. Hittade en fin liten restaurang (la Fermette) där vi åt god fisksoppa och torskliknande fisk. Vi har fortfarande svårt med vår restaurang-franska…..
