Kort resa hem. Träffade M innan avfärd. Hann även med en fika med E&M. Snö på marken runt Norrköping. Det snöade när vi kom hem. Suck. 4 grader.
Category: Husbil
Husbils-liv
Apr 23 2016
Linköping
Långresa till Linköping, 65 mil Första regnet, i Danmark. Rutan blev ren Fick visa pass, både i Danmark & Sverige Fint väder i Linköping. Men kallt! Runt 8 grader, på kvällen 5, burr. Åt god middag med E&M på Yellow fellow
Apr 22 2016
Burg
Till Burg, ca 40 mil Nästan ingen trafik Shoppade på Fleggaard Eva shoppade i “stan” ca 15 grader Vit sparris till middag, gott!
Apr 21 2016
Greven
Kort resa till Greven, 32 mil Stökigt runt Köln, men inga köer Fint väder, 15 grader Schnitzel som vanligt Mycket svenskar, några vi träffat tidigare
Apr 20 2016
Trier
For till Trier Fin resa, fint väder, ca 20 grader Tankade billigt i Luxenburg Framme redan 15:00 Lång promenad till stan God middag, men ingen sparris
Apr 19 2016
Beaune
Till Beaune idag Väldigt blåsig resa, men soligt hela dagen 20 grader i Beaune, soligt Middag på ett “hål i väggen”, le Cercle, kanonbra!
Apr 18 2016
Gruissan
Vi åker till Gruissan Fint väder men blåsigt Ca 23 grader Åt på L&L Brasseria, super igen!
Apr 17 2016
Peniscola
Mjukstartade med kortare resa till Peniscola. Framme lagom till lunch. Åt gazpacho vid husbilen. 27 grader, soligt. Gick in till stan och käkade på La Muga, kanon-gott
Apr 16 2016
Nu kör vi hemåt
Stängde lägenheten och flyttade in i husbilen. Sover här i natt. Middag på Woken. 22 grader