Hemma

  • Kort resa hem.
  • Träffade M innan avfärd.
  • Hann även med en fika med E&M.
  • Snö på marken runt Norrköping.
  • Det snöade när vi kom hem. Suck.
  • 4 grader.

Linköping

  • Långresa till Linköping, 65 mil
  • Första regnet, i Danmark. Rutan blev ren
  • Fick visa pass, både i Danmark & Sverige
  • Fint väder i Linköping. Men kallt!
  • Runt 8 grader, på kvällen 5, burr.
  • Åt god middag med E&M på Yellow fellow

Burg

  • Till Burg, ca 40 mil
  • Nästan ingen trafik
  • Shoppade på Fleggaard
  • Eva shoppade i “stan”
  • ca 15 grader
  • Vit sparris till middag, gott!

Greven

  • Kort resa till Greven, 32 mil
  • Stökigt runt Köln, men inga köer
  • Fint väder, 15 grader
  • Schnitzel som vanligt
  • Mycket svenskar, några vi träffat tidigare

Trier

  • For till Trier
  • Fin resa, fint väder, ca 20 grader
  • Tankade billigt i Luxenburg
  • Framme redan 15:00
  • Lång promenad till stan
  • God middag, men ingen sparris

Beaune

  • Till Beaune idag
  • Väldigt blåsig resa, men soligt hela dagen
  • 20 grader i Beaune, soligt
  • Middag på ett “hål i väggen”, le Cercle, kanonbra!

Gruissan

  • Vi åker till Gruissan
  • Fint väder men blåsigt
  • Ca 23 grader
  • Åt på L&L Brasseria, super igen!

Peniscola

  • Mjukstartade med kortare resa till Peniscola.
  • Framme lagom till lunch.
  • Åt gazpacho vid husbilen.
  • 27 grader, soligt.
  • Gick in till stan och käkade på La Muga, kanon-gott

Nu kör vi hemåt

  • Stängde lägenheten och flyttade in i husbilen.
  • Sover här i natt.
  • Middag på Woken.
  • 22 grader

Förbereder hemresa

  • Hämtade husbilen på flygplatsen.
  • Körde den till Bahia.
  • Allt funkade!