Santa Pola

  • Framme 14,00
  • 21 grader, lite moln
  • Lastade ur nästan allt
  • Middag på La Matera

Peniscola

  • Ok res-väder, lite regn på kvällen, 18 – 22 grader
  • Körde betalvägar, längtar till StP, framme 16.00
  • Rätt fullt på camping Eden, men vi fick bra plats
  • Middag på rest. Eden, både bäst och billigast hittills

Palavas les Flots

  • Långresa idag, 75 mil
  • Betalvägar, nästan ingen trafik
  • Körde förbifarten runt Lyon, bättre
  • Lustig ställplats, i hamnen
  • Tydligen höstlov även i Frankrike
  • Fint väder, 21 grader nu, mest sol
  • Fisksoppa som förrätt – inte bra …..

Pont a Mousson

  • Iväg tidigt
  • Ok väder, 14 grader som max
  • Fin ställplats, i hamnen direkt vid Moselle
  • Mysig stad (by)
  • Trevlig middag, men segt kött

Greven

  • Resdag, kass väder
  • Handlade på Fleggard
  • Regnade mest
  • Köer överallt, tydligen höstlov i Tyskland
  • Greven var så blött att vi fick stå utanför
  • Stor schnitzel på restauranten

Burg

  • Upp 07.00
  • Service hos BiÖ. Läck i taklucka, garanti
  • Provade plåtis. Trevlig.
  • Lunch med RW & JL på Pålsjö
  • Körde till Burg, flyt med färjan
  • Middag på Störtebecker

Stockholm-Örkelljunga

  • Via Linköping
  • Kö redan i Bromma, 30 min till Alvik
  • Skulle träffa E&M&M för lunch
  • Det blev bara M då vi var sena
  • Fint väder, 12 grader

Hemma

Linköping

Burg