September 2012 archive

Moppen hemma…

Hämtade nya Hondan idag hos Honda Center. Åkte dit med HB för att kolla att den fick plats i garaget. Och det fick den ju. Färg-glada hjälmar finns redan hemma, men det blev garage-skjuts hem för moppen. Men väl hemma blev det lite test-åka. Så nu har t.o.m. Eva åkt med bak på moppen, hepp. Går …

Continue reading