Hämtade nya Hondan idag hos Honda Center. Åkte dit med HB för att kolla att den fick plats i garaget. Och det fick den ju. Färg-glada hjälmar finns redan hemma, men det blev garage-skjuts hem för moppen.
Men väl hemma blev det lite test-åka. Så nu har t.o.m. Eva åkt med bak på moppen, hepp.
Går fint, och är faktiskt ingen moppe, 110 cc, 8,5 Hk, nästan 100 blås 🙂
Och passar perfekt i garaget.