Charmig liten stad nära Le Havre, fin parkering vid floden Seine och även här gångavstånd till staden. En mycket gammal och fin stad med mycket att se och göra. Vår restaurang-spaning gav återigen resultat och vi fick en mycket god tre-rätters på restaurang La Gambetta. Trevlig servitör som hade varit i Stockholm och pratade bra engelska. Fortfarande hänger regnet i luften men vi hade i alla fall uppehåll och 16 grader. Hit åker vi gärna igen!
