Calais

Regnigt, så vi fortsätter till Calais. Fin stad med stor ställplats nere vid havet och mycket nära till stan. Uppehåll men molnigt, vi längtar efter solen nu. Promenad på kvällen – köpte ost i en ostaffär och sedan god middag på restaurang.

PA220002-N

PA220003-N

PA230019-N