Greven

Uppe tidigt och iväg till färjan vid Rödby. Snabb överfärd till Puttgarten där vi handlade lite och sedan vidare till en fin ställplats – Greven. Regn till och från hela dagen och kvällen. Ställplatsen Greven ligger fint vid Dortmund-Ems-kanalen där pråmar sakta åker förbi. Middag på den lilla restaurangen – det blev wienersnitzel förstås. Ingen internuppkoppling alls.