Farö

Vi fick en lånebil hos Bengt i Örkelljunga och susade ner till Helsingborgskontoret. Rune tog med oss till restaurangen vid havet där vi fick en god lunch. Tillbaka i Örkelljunga fick vi vänta en stund innan bilen var klar och sedan åkte vi vidare till Danmark. Fortfarande regnväder. På Farö, Danmark, stannade vi för natten och sov gott trots blåsten.