Vi lämnar hemmet en stund efter att Elsa och Miguel har kört iväg till Linköping. De handlar på Ikea och vi möter upp dem och Matilda för lunch på Max i Linköping. Efter hej-då-kramar far vi vidare mot Örkelljunga där vi ska lämna in bilen för den årliga servicen. Grått och regnigt hela vägen ner till Skåne. God middag i bilen och tidigt i säng. Nästa morgon gick vi upp tidigt och lämnade in husbilen till verkstaden kl 08.00.
Oct 19 2014