Stannade i mysiga La Rochelle en natt, provade en annan ställplats som var fin. Lite tråkigare promenad till centrum dock. Molnig dag, men det klarnade på eftermiddagen, ca 19 grader under dagen. Promenerade ner på stan och åt baguette till lunch, senare god middag i gamla stan, tyvärr var vår favorit-restaurang ” le petit Auberge” stängd.
