Vi fick en lånebil hos Bengt i Örkelljunga och susade ner till Helsingborgskontoret. Rune tog med oss till restaurangen vid havet där vi fick en god lunch. Tillbaka i Örkelljunga fick vi vänta en stund innan bilen var klar och sedan åkte vi vidare till Danmark. Fortfarande regnväder. På Farö, Danmark, stannade vi för natten …
October 2014 archive
Oct 19 2014
Ny resa hösten 2014
Vi lämnar hemmet en stund efter att Elsa och Miguel har kört iväg till Linköping. De handlar på Ikea och vi möter upp dem och Matilda för lunch på Max i Linköping. Efter hej-då-kramar far vi vidare mot Örkelljunga där vi ska lämna in bilen för den årliga servicen. Grått och regnigt hela vägen ner …
- 1
- 2