Regnigt, så vi fortsätter till Calais. Fin stad med stor ställplats nere vid havet och mycket nära till stan. Uppehåll men molnigt, vi längtar efter solen nu. Promenad på kvällen – köpte ost i en ostaffär och sedan god middag på restaurang.
2014-10-22 archive
Oct 22 2014
