Vi fick en lånebil hos Bengt i Örkelljunga och susade ner till Helsingborgskontoret. Rune tog med oss till restaurangen vid havet där vi fick en god lunch. Tillbaka i Örkelljunga fick vi vänta en stund innan bilen var klar och sedan åkte vi vidare till Danmark. Fortfarande regnväder. På Farö, Danmark, stannade vi för natten …