Efter inköp på Carrefour (åh vad jag älskar franska mat-affärer!) gick färden vidare i Bretagne, en mycket vacker del av Frankrike. Bondgårdar, kor och hästar, en och annan anka ser vi utmed vägen. Vi fick leta lite för att hitta en plats för natten, men hittade så småningom en jättefin plats ett stenkast från Atlanten. …
