Avfärd från Biarritz vid 09.30, tog småvägarna till San Sebastian, en fantastisk stad. Ställplatsen ligger i utkanten av staden, precis brevid universitetet. Ingen el men vatten och tömning. Tog cyklarna in, lite långt att gå, låste fast dom och promenerade runt. Cyklade hem och vilade och senare promenad ner på stan och till de gamla …
