Avfärd från Biarritz vid 09.30, tog småvägarna till San Sebastian, en fantastisk stad. Ställplatsen ligger i utkanten av staden, precis brevid universitetet. Ingen el men vatten och tömning. Tog cyklarna in, lite långt att gå, låste fast dom och promenerade runt. Cyklade hem och vilade och senare promenad ner på stan och till de gamla kvarteren där alla restauranger och tapasställen ligger. En restaurang som vi besökte förra året var förstås full och väntelista ( Gandanas Jatetxea) så vi letade reda på en annan bra restaurang: Urbano, så klart en god middag. Varmt, 27 grader!
