Regnet fortsatte hela natten och morgonen, så upp och hoppa tidigt, checkade ut och fortsatte mot Peniscola på betalvägar, bort, bort från regn och kyla! Vi körde förbi Barcelona och så kom sol och blå himmel! Apelsinodlingar utmed vägen och en och annan olivlund. Här hade regnovädret redan dragit norröver. Passerade Vinarós där Elsa var …
