2012-10-19 archive

Hemma från Norrköping.

Sov Ons-Tors. på sjukhusparkeringen, lite trångt men vi fick plats i en ruta. Elsa hade tid 7:30, allt flöt på, hemma kl 19 efter en regnig färd. Allt fungerade!