Sov Ons-Tors. på sjukhusparkeringen, lite trångt men vi fick plats i en ruta. Elsa hade tid 7:30, allt flöt på, hemma kl 19 efter en regnig färd. Allt fungerade!
Oct 19 2012
Sov Ons-Tors. på sjukhusparkeringen, lite trångt men vi fick plats i en ruta. Elsa hade tid 7:30, allt flöt på, hemma kl 19 efter en regnig färd. Allt fungerade!