Öresundsbron vid vår överfart till Danmark. Kallt och blåsigt men sol. Färjan – vi hann precis med färjan innan den la loss. Lite trångt i sidled att kliva ur bilen. 45 min. senare var vi framme Tyskland. Här blev vår första anhalt i Tyskland, en ställplats vid en hamn i Heiligenhafen. Gullig liten stad, men …

