Öresundsbron vid vår överfart till Danmark. Kallt och blåsigt men sol.

Färjan – vi hann precis med färjan innan den la loss. Lite trångt i sidled att kliva ur bilen.
45 min. senare var vi framme Tyskland.

Här blev vår första anhalt i Tyskland, en ställplats vid en hamn i Heiligenhafen. Gullig liten
stad, men kallt och blåsigt! Här tar vi en promenad vid havet och piren.

Trevlig middag på en restaurang byggt på 1500-talet. God mat och trevlig stämning.
Kall promenad hemåt för första övernattningen i Tyskland. I morgon blir det långresa.

2 comments
För övrigt så kan man inte fylla i “namn” och “epostfälten” här för att kommentera. Mystiskt.
Elsa
Ni ser ut att ha det bra! Här hemma i Lkpg är det kallt men vi har haft sol hela helgen. Halsen mår bra, hade ganska ont dagarna direkt efter ni körde ner mig, men nu har det vänt och börjar bli bättre iaf. Har slutat äta värktabletter, wihu! Miggis hälsar!
Elsa