Färden går vidare till le Grau d’Agde där vi tänker stanna på ställplats över natten. Efter mycket letande bland stängda campingar, ser vi en husbil som verkar veta var han ska så vi chansar och hänger på. Jodå, där har vi en ställplats med en hel del bilar parkerade. Pratar lite med holländare som ska …
