Le Grau d’Agde kom vi till.

Färden går vidare till le Grau d’Agde där vi tänker stanna på ställplats över natten. Efter mycket letande bland stängda campingar, ser vi en husbil som verkar veta var han ska så vi chansar och hänger på. Jodå, där har vi en ställplats med en hel del bilar parkerade. Pratar lite med holländare som ska vidare till Marocko, Fortfarande kallt men soligt. Middag i bilen och tidig kväll då vi ska upp tidigt i morgon. Jag (Eva) lyckades prata franska med tillsyningsmannen som inte talade engelska!

 

Fin borg på toppen.

Kom fram sent, hängde på en annan husbil för att hitta den här ställplatsen.

Åkte ner till stranden på morgonen. Vacker strandpromenad och ort, men mycket blåsigt och kallt. Så vi fortsätter söderut!

Här stod vi