Platja d’Aro i natt

Tidig frukost, fyllde på vatten och tömde toa-tanken, sedan styrde vi kosan mot Platja d’Aro i Spanien. Utmed landsvägarna stod flickor i kort-kort och högklackat (mitt på dagen) och jag (Eva)  trodde att de väntade på bussen…. men Olle påpekade att så var nog inte fallet…. och jag insåg snabbt att de hade annan business på gång. Det blev lite krångligt att hitta en parkeringsplats utmed landsvägen att stanna och äta lunch på, de flesta var ju upptagna! Framåt eftermiddagen hittade vi till en fin camping i Platja d’Aro, en bit utanför själva badorten. Mycket var stängt för säsongen, och vi hade tänkt cykla eller promenera ner till någon restaurang men efter dusch och fix började det ösregna och åska, så det blev åter en hitte-på-middag i bilen. Regn och åska hela natten, bilen blev i alla fall ren!

Här stod vi

 

1 comments

    • Nina on 2012-11-03 at 10:56

    Hej!
    Kul att läsa och se bilder från er behagliga tillvaro! Härligt att ni nu äntligen är nere i värmen. Nu kan ni ju ta det lugnt ett tag. Vad är målet? Eller far ni oplanerat efter väder och lust? Här är ju allt som vanligt, förutom alla fölsedagar som ska avverkas. Lovisa i morgon; Matilda och Lia kommer! Idag ska båten täckas, tror vi. Drevet ska loss och det saknas säkert nåt verktyg eller så…. Vi får väl se hur långt vi kommer. Ät en massa tapas nu och tänk på hur synd det är om oss här uppe i kylan. Ha det så himla bra! Det är rätt åt er!
    Kram från oss

Comments have been disabled.