Utanför Nancy tror vi. Efter lååång körning, sista biten på mycket små vägar genom ödesbyar och mörker kom vi fram till ställplatsen vi hade tänkt oss. Den låg i en by med endast ett hus som det lös i, låg alldeles bredvid kyrkan och jag (Eva) var mycket tveksam till om det var säkert att stanna över natten här…. men det gjorde vi…. På morgonen såg det mycket trevligare ut i dagsljus. Kallt dock och vi åt tidig frukost för att sen åka vidare mot värmen. Sol har vi haft hela tiden.

Vägen därifrån.

1 comments
Hej! Roligt att höra från er. Trevligt att vara nere på franska sydkusten!! Solkusten tror jag det kallas runt Cap dÁgde. Hoppas ni får chans att se er omkring lite och prova på lite fransk mat, vin och kultur, innan ni pyser vidare. Bon voyage!! kramar från oss härhemma. Om ni är sugna på rosevin så kan vi rekommendera Domaine dÒtt. Pain au chocolat, tout le monde!!