Vi hade tänkt åka mot Portugal, men vädret är bättre österut, så vi åkte ditåt. Efter att ha tankat bilen och fått framrutan tvättad (mycket sand som samlades där när vi låg nära stranden i Torre del Mar) kunde jag fotografera igen. Här ser vi ljuset i tunneln! Nu har vi kommit fram till vårt …
