Vi hade tänkt åka mot Portugal, men vädret är bättre österut, så vi åkte ditåt.

Efter att ha tankat bilen och fått framrutan tvättad (mycket sand som samlades där när vi låg nära stranden i Torre del Mar) kunde jag fotografera igen. Här ser vi ljuset i tunneln!

Nu har vi kommit fram till vårt favoritställe Bolnuevo. En fin camping som ligger i en by precis vid havet. Det blåser en hel del men idag har vi ändå haft ca 19 grader. Härligt att somna till suset av vågor.