Torre del mar

Cabopino hade uppvärmd pool, vilket uppskattades av mig! Hela bassängen för mig själv, härligt!

P3260003-S

 

P3260008-S

 

P3260016-S

Här firar vi Olles födelsedag med en utsökt middag i hamnen i Cabopino. Vi valde båda två kummel tillagad i ugn med vitt vin och grönsaker, var mycket gott och smakrikt. I början av middagen hade vi fin utsikt över havet, sen mörknade det och det började blåsa ganska mycket.

 

 

Sen åkte vi vidare till Torre del mar. Men det blev inga bilder, bara när vi åker därifrån.

P3290026-S