2014-03-16 archive

Äntligen

Efter tre dagar kom då äntligen vår resväska som hade fastnat i Bergen, Norge. Vi har legat kvar på campingen i Santa Pola och det har inte gått någon nöd på oss, soligt och varmt nu i helgen, ca 21 grader i skuggan. Vi blir nog kvar ytterligare några dagar och passar på att se …

Continue reading