Äntligen

P3170014-S

Efter tre dagar kom då äntligen vår resväska som hade fastnat i Bergen, Norge. Vi har legat kvar på campingen i Santa Pola och det har inte gått någon nöd på oss, soligt och varmt nu i helgen, ca 21 grader i skuggan. Vi blir nog kvar ytterligare några dagar och passar på att se oss omkring. Vi har cyklat en hel del och i morgon blir det scooter-tur i ett par mil i omgivningarna. Ikväll firade vi resväskans återkomst med god middag på fiskrestaurang vid havet, mums- mums. Olle tog fisk- och skaldjursgryta och jag fick en fin grillad kummel. En lååång promenad hemåt, tuff uppförsbacka inom campingen, men nu sitter vi och pustar ut i husbilen. Just nu kl 22.00 är det 14 grader ute.

 

1 comments

    • Camilla Aspegren on 2014-03-20 at 13:06

    I Sverige har det kommit över en decimeter snö! Det töar bort nu visserligen.. Längtar ner. En sak som finns där ni är men inte någonstans i Portugal- vad vi vet, har letat, är god aioli.. Blink, blink. Härlig bild med sol på väska och solstol.

Comments have been disabled.