Olle Söderholm

Author's posts

Äntligen

Efter tre dagar kom då äntligen vår resväska som hade fastnat i Bergen, Norge. Vi har legat kvar på campingen i Santa Pola och det har inte gått någon nöd på oss, soligt och varmt nu i helgen, ca 21 grader i skuggan. Vi blir nog kvar ytterligare några dagar och passar på att se …

Continue reading

Gränna på väg söderut.

Postat från mobilen

I Linköping.

Hälsar på Matilda den här gången. Postat från mobilen

Besikning

Besiktning hos Opus i Vinsta. Gick igenom u.a. 🙂

I Linköping.

BiÖ

Gränna. Kaffestopp.

Stuvning…