Vi stannade två dagar på campingen i La Manga, vid Mar Menor, ett innanhav innanför Medelhavet. Det var roligt att träffa våra vänner och deras vänner, men själva campingen var inte så rolig med exakt likadana platser i ett korrekt rut-system, och långt till all civilisation. Vi tog en taxi till hamnen i La …
