Inväntar bättre väder norr över, så vi åker til Peniscola. Vi var här även i höstas, ägnade mest tid åt att hitta gasol då, men nu for vi runt på scootern upp i bergen omkring. Även lite tvätt av solcellerna behövdes. God mat fick vi även denna gång. Lite bilder från Peniscola .
April 2013 archive
Apr 08 2013
Peniscola
Apr 05 2013
Albir, födelsedag, vidare till Peniscola
Dagarna går fort, nu är det redan den 5 april. Vi lämnade Bolnuevo den 2 april och for vidare till l’Albir, strax utanför Benidorm. Innan vi åkte kramade vi om våra trevliga tyska grannar Helmut och Barbara som bor på Bolnuevo varje vinter. Olle hade letat reda på en camping i Albir som ligger precis vid …
- 1
- 2

