2013-04-18 archive

Heiligenhafen

18/4 for vi vidare mot ställplatsen i Heiligenhafen. Två timmar bilkö pga vägarbeten! När vi kom fram blåste det halv storm och vi kämpade på och promenerade in till den pittoreska staden. Middag på “salthuset” som vi var på i höstas. Denna gång pratade servitrisen engeleska och det fanns även menyer på svenska!