Vidare ner i Moseldalen idag. Mycket vägarbeten och avstängda vägar så det var lite svårt för vår navigator Ingrid att hitta rätt. Vackert, vackert är det i alla fall i Moseldalen! Vi stannade i en av de många söta byarna och fikade och sedan vidare till byn Ernst där vi hittade en enkel ställplats med …
