Inväntar bättre väder norr över, så vi åker til Peniscola. Vi var här även i höstas, ägnade mest tid åt att hitta gasol då, men nu for vi runt på scootern upp i bergen omkring. Även lite tvätt av solcellerna behövdes. God mat fick vi även denna gång.
Lite bilder från Peniscola .

