2012-11-19 archive

Vi har det bra

I lördags lämnade vi Roqueta del Mar och åkte hela 4 mil till Almerimar, en trevlig ort med stor och fin hamn. Ställplatsen ligger precis vid hamnen. Här finns många restauranger och caféer, men framförallt finns här sol och värme! Vi njuter i fulla drag, cyklar runt i området/hamnen och äter gott varje kväll. Två …

Continue reading