I förrgår tog vi en härlig promenad på stranden. Vattnet känns riktigt varmt, någon sa att det är 22 grader. Lite duggregn under dagen och då passade vi på att jobba lite på datorn. På kvällen åt vi tapas och raziones av olika slag, det mesta var gott men Eva gillade inte fiskgrytan med potatis. …
