2012-11-03 archive

Kvar i Peniscola

Vi hade lite duggregn under förmiddagen idag när vi cyklade iväg till Chino-affären för att införskaffa diskbalja, mm. I den butiken har de allt man kan tänka sig!  Efter cykelturen åt vi lunch “här hemma” i solsken och sen tvättade och diskade jag (Eva)  i min nya balja. Idag har tyskarna mittöver party, någon fyller …

Continue reading