October 2012 archive
Oct 21 2012
Stuvning…
Oct 19 2012
Hemma från Norrköping.
Sov Ons-Tors. på sjukhusparkeringen, lite trångt men vi fick plats i en ruta. Elsa hade tid 7:30, allt flöt på, hemma kl 19 efter en regnig färd. Allt fungerade!
Oct 17 2012
Skavsta nästa…
…för att hämta Elsa. Sedan till Norrköping för natten. Så nu får vi se om allting fungerar!
Oct 08 2012
Meckat värmare.
Webaston (diesel-värmaren) funkade inte som den skulle. Någon stackare som kopplar ihop elkablar på fabriken är tydligen färgblind, men nu är det rätt kopplat.
Oct 02 2012
Vikt…
Nu är husbilen vägd på vågen hos bilprovningen i Vby. 4320 Kg, förare inkluderad, tankad, solceller på plats, rostskyddad samt en del packning. Helt Ok. Vi får nog med oss det mesta vi tänkt oss på våra resor.
- 1
- 2
