Igår tog vi moppen till den lilla staden Mazarron. Vi promenerade runt lite men det gick ganska fort, stan är inte så stor. Poolen är tydligen stängd varje onsdag så det blev ingen simning men istället tog vi en barfota-promenad på stranden. Sanden var mycket varm, det är att föredra tidig eller sen promenad för …
