Vi fortsätter att semestra i Bolnuevo, underbart sommarväder! Förmiddagspromenad på stranden, lunch ute i vår “trädgård” och efter lite siesta brukar jag (Eva) simma i utomhuspoolen som blir varmare för var dag. Vi har varit på scooter-utflykt till Puerto de Mazarrón där vi tittade på Jesus-statyn, lunchade i marinan och strosade på stan. I söndags …
