Nu är vi i Alfeld, en liten, gammal och mysig stad där Olles mormor föddes och växte upp. Vi har hittat en gratis-parkering med plats för två husbilar, precis vid Rådhuset. Under eftermiddagen tog vi en promenad och såg oss omkring, stor loppismarknad på torget, många matstånd med tyska specialitéer, mm. Gågata i Aldfeld, fina …
2013-10-13 archive
Oct 13 2013

