2013-10-12 archive

Hälsar på Don & Abby i Köpenhamn

Don & Abby’s hus i Virum, Köpenhamn. Roligt att få hälsa på den amerikanska familjen här i Köpenhamn! Vi kom fram på eftermiddagen och på kvällen var vi inne i Köpenhamn på den årliga Kulturnatten. Massor av evenemang och folk, vi åt en god middag på tapas-restaurang och promenerade massor. Sedan pendeln hem till Don …

Continue reading