Don & Abby’s hus i Virum, Köpenhamn. Roligt att få hälsa på den amerikanska familjen här i Köpenhamn! Vi kom fram på eftermiddagen och på kvällen var vi inne i Köpenhamn på den årliga Kulturnatten. Massor av evenemang och folk, vi åt en god middag på tapas-restaurang och promenerade massor. Sedan pendeln hem till Don o Abbys hus där vi sov i bilen utanför på gatan.

Don med Megan & Jordan. Här fick vi en typisk dansk frukost enligt våra amerikanska vänner (tyckte nog att prinskorven och köttbullarna var svenska). Gott och mättande! Sen var det dags för avfärd och resan fortsatte mot Tyskland.

Tunnelbana med cykelställ inne i vagnen. När inga cyklar stod där kunde man fälla ner små säten att sitta på.
