Allt gick bra på verkstaden så vi kan fortsätta resan. Dåligt väder i Salamanca så det blir bara en övernattning på enkel parkering tillsammans med fem andra husbilar. Vi handlade lite på Lidl och sedan blev det middag i bilen.

Den fina byggnaden i bakgrunden ska vi besöka nästa gång vi kommer hit. Som synes var det regn på ingående.