
Vi besöker den största parken i Madrid, här tittar vi runt i rosenträdgården.

Ett fantastiskt “kristall-hus” vid en liten sjö, otroligt vackert i solen med de oranga träden som växer i vattnet.

Här är vår avslutningsmiddag med Elsa och Miguel i Madrid. Vi hittade en trevlig liten restaurang som gömde sig längst inne i en bodega. God mat och gott sällskap!