
Nu är vi på väg till Madrid igen, här rastar vi utmed motorvägen och får besök av en stor får-skock.

Rutan har kommit ända från Tyskland, det tog 7 dagar. Som synes väl packeterad.

Inne på verkstaden där de endast talade spanska. Tack till Elsa och speciellt Miguel som var våra tolkar per telefon och mail.